Monday 3 August 2020

A reminder - Un rappel

Just when you are dealing with things, life throws you a curve ball. I didn't receive nappies in the post. The child benefit people didn't write to say your baby is due soon - both of these happened to ladies in my support group. I am still on Vertbaudet's mailing list. And yesterday I got an e-mail from top nounou, a site for finding a child minder, to let me know I'd said I'd need one in a month's time. They obviously don't know. I'd forgotten I'd even registered. But 😢


Juste quand tu pense que tu gères la vie fait en sort que non. Je n'ai pas reçu les couches par courrier. Le caf me n'a pas écrit pour le dire que mon bébé arrive bientôt - les 2 choses sont arrivées aux dames de mon groupe de parole. Je suis toujours sur la liste de diffusion du Vertbaudet. Et hier j'ai reçu un mail du site de top nounou pour m'avertir du fait que j'avais dit que j'en aurais besoin d'une dans un mois. Ils ne pouvait pas savoir. J'avais oublié que je me suis même inscrite. Mais 😢

No comments:

Post a Comment