Saturday 1 August 2020

Disappointed again - Encore de la deception

I had my hysteroscopy 3 days ago now and boy is an epidural a weird feeling! I'm really not sure that I liked how my legs felt during and I couldn't feel my bum until about 13 hours later. And going for a wee? Let's not go there!

The Dr removed a polyp whilst he was in there, and now there's a 3 week wait for test results. All this means no transfer in August either and I will be starting the school year in September. Disappointed.


J'ai eu l'hystéroscopie il y a 3 jours et mince une péridurale fait une sensation bizarre! Je ne suis vraiment pas sûre d'avoir aimé la sensation dans mes jambes et il fallait 13 heures avant que je sentais mes fesses de nouveau. Et faire pipi? C'est mieux qu'on parle pas!

Le médecin a enlevé un polype durant l'intervention et maintenant il faut attendre 3 semaines pour les résultats de l'analyse. Tout cela fait qu'il n'y aura pas de transfert d'embryon en août non plus et je débuterai d'année scolaire à la rentrée en septembre. Déçue.

No comments:

Post a Comment